CONSTATARE DAUNE AUTO GARANTA ASIGURARI

Call Center - Bucuresti-Ilfov:

Call Center GARANTA ASIGURARI BUCURESTI-ILFOV– 021 9086 – număr de telefon valabil pentru notificarea daunelor auto, respectiv pentru stabilirea unei programări în vederea constatării acestora

Care este scopul notificării unei daune auto?

În momentul în care are loc un accident, în vederea deschiderii unui dosar de daună şi în vederea despăgubirii daunelor auto înregistrate, este obligatorie mai întâi de toate înştiinţarea rapidă a societăţii de asigurări Garanta. În acest sens, este necesară furnizarea următoarelor informaţii şi documente de interes:

  • Actele personale ale celor implicaţi în evenimentul auto, precum permisul şi cartea de identitate (asigurat/păgubit);
  • Numerele de înmatriculare ale maşinilor implicate în evenimentul auto;
  • Detalii în amănunt despre producerea accidentului: locaţie, dată, oră, contextul în care a avut loc acesta, direcţia de deplasare a autovehiculelor implicate, imagini de la faţa locului etc.;
  • Detaliile poliţei de asigurare RCA Garanta a vinovatului;
  • După furnizarea acestor informaţii, se va emite o programare pentru constatarea daunelor auto. În acest sens, păgubitul este nevoit să indice locul în care doreşte să aibă loc acest proces de către inspectorii de daună Garanta. Mai mult, în acest loc şi la data stabilită este necesar să fie prezenţi ambii şoferi implicaţi în accident, pentru a evita prelungirea procesului de obţinere a despăgubirilor pe baza unor altfel de considerente.

* Reţine că toate acestea prezentate mai sus sunt utile numai în ceea ce priveşte procesul de înştiinţare a societăţii de asigurări Garanta cu privire la dauna auto în cauză, dar nu sunt suficiente şi pentru soluţionarea completă a acesteia.

Programare constatare daună auto în service

    Fotografii cu autoturismul avariat (opțional)


    Informații despre eveniment (opțional)

    Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către angajații societății, parteneri contractuali și altor persoane fizice și juridice ce prelucrează datele personale în numele societății (ex. asiguratori, avocati, contabili, auditori). Mai multe detalii în Politica de Confidențialitate a datelor personale.

    Care sunt actele necesare pentru întocmirea unui dosar de daună auto Garanta?

    Pentru a putea deschide un dosar de daune auto şi, respectiv, pentru a putea primi nota de constatare din partea inspectorilor de daună Garanta, atât păgubitul, cât şi vinovatul de producerea accidentului, trebuie să se prezinte la centrul de constatare stabilit cu următoarele documente:

    • Buletinul şi permisul de conducere;
    • Copie a certificatului de înmatriculare al maşinii;
    • Copie a poliţei de asigurare auto RCA Garanta a persoanei responsabile de provocarea evenimentului auto;
    • Împuternicire de la firmă în cazul unui autovehicul care se află în proprietatea firmei respective. Valabil şi pentru maşinile în leasing!
    • Procură notarială în cazul în care unul dintre şoferii nu poate fi prezent în momentul constatării daunelor auto;
    • Un act oficial emis de către autorităţile prezente la faţa locului, în original, care să dovedească culpabilitatea celui responsabil de producerea accidentului.

    * După ce se efectuează constatarea propriu-zisă de către inspectorii de daună Garanta, în vederea completării dosarului de daună, este posibil ca aceştia să solicite şi alte documente suplimentare.

    Constatari daune

    Care sunt avantajele de care te bucuri în mod automat pe baza poliţei de asigurare RCA Garanta?

    • Consultanţă permanentă în vederea notificării daunei auto, implicit a deschiderii dosarului de daună Garanta;
    • Rapiditate în ceea ce priveşte programarea pentru constatare, respectiv programarea maşinii avariate în service;
    • Flexibilitate în ceea ce priveşte alegerea unui service auto pentru reparaţiile necesare. În acest sens, poţi alege dintr-o varietate largă de service-uri auto partenere Garanta sau poţi opta pentru un service auto în care ai încredere, cu singura condiţie ca acesta să fie autorizat RAR;
    • Reparaţii efectuate la cele mai înalte standarde de calitate, pe baza poliţei de asigurare RCA Garanta a şoferului vinovat de provocarea accidentului, alături de garanţia acestora;
    • Posibilitatea de a închiria o maşină de curtoazie cu care să te deplasezi până când propriul tău autoturism este reparat în întregime în service-ul auto autorizat ales, pentru care asiguratorul Garanta decontează;
    • Plata directă şi rapidă a tuturor daunelor înregistrate de către asiguratorul Garanta, conform legislaţiei în vigoare şi conform Condiţiilor Generale pentru Asigurarea Obligatorie de Răspundere Civilă Auto (RCA).
    Constatari daune 24/7

    număr de telefon valabil pentru avizarea daunelor auto şi pentru programarea pentru constatarea acestora

    Call Center Bucuresti-Ilfov:

    Call Center GARANTA ASIGURARI Non-Stop BUCURESTI-ILFOV