CONSTATARE DAUNE AUTO UNIQA

Call Center - Bucuresti-Ilfov:

Call Center UNIQA BUCURESTI-ILFOV021 9086 – număr de telefon valabil pentru notificarea, respectiv programarea constatării daunelor auto înregistrate în urma unui eveniment rutier nefericit

Cine poate notifica o daună auto şi care sunt informaţiile necesare în acest demers?

În momentul în care are loc un accident în urma căruia s-au produs diverse pagube materiale, prima etapă care trebuie avută în vedere este notificarea societăţii de asigurare cu privire la evenimentul auto produs. Înştiinţarea asiguratorului RCA Uniqa poate fi făcută fie de către persoana prejudiciată, fie de către asigurat, în baza următoarelor date, după cum urmează:

  • Datele de contact sau de identificare ale şoferilor implicaţi în accident, la care se adaugă şi datele de identificare ale autovehiculelor implicate, precum numerele de înmatriculare;
  • Un cumul de informaţii clare despre natura evenimentului rutier în cauză (context, locaţie, oră, data, direcţii de deplasare etc.);
  • Detalii despre maşina avariată, implicit despre starea în care se află aceasta la momentul notificării (deplasabilă sau nu);
  • Detaliile poliţei de asigurare RCA Uniqa a vinovatului de producerea accidentului;
  • Pentru un proces de notificare cât mai simplu şi mai rapid, este recomandat şi un minimum de documente, printre care se numără permisul de conducere, talonul sau documentele oficiale elibertate de către organele competente prezente la locul accidentului;
  • Pe baza acestor informaţii enumerate până acum, se va face o programare în vederea efectuării constatării daunelor auto, în centrul ales de către persoana păgubită, unde trebuie să fie prezenţi ambii şoferi implicaţi.

* Această notificare trebuie să fie făcută imediat după producerea evenimentului auto, chiar şi în condiţiile în care se doreşte ca procesul de constatare să aibă loc în altă zi. De asemenea, după data notificării, inspectorul de daună RCA Uniqa este obligat să efectueze constatarea în termen de până la maximum 72 h de la primirea acesteia sau la o dată stabilită de comun acord împreună cu persoana care a înaintat solicitarea, în centrul de constatare ales de către aceasta din urmă, fără a fi constrâns.

Programare constatare daună auto în service

    Fotografii cu autoturismul avariat (opțional)


    Informații despre eveniment (opțional)

    Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către angajații societății, parteneri contractuali și altor persoane fizice și juridice ce prelucrează datele personale în numele societății (ex. asiguratori, avocati, contabili, auditori). Mai multe detalii în Politica de Confidențialitate a datelor personale.

    Care este minimul de acte necesar în vederea deschiderii unui dosar de daună Uniqa şi, respectiv, în vederea plăţii despăgubirilor?

    În ceea ce priveşte deschiderea unui dosar de daună Uniqa, atât păgubitul, cât şi asiguratul, trebuie să se prezinte la centrul de constatare cu următoarele documente:

    • Cartea de identitate şi permisul de conducere;
    • Copia certificatului de înmatriculare;
    • Copia poliţei de asigurare RCA Uniqa a vinovatului care a provocat evenimentul rutier;
    • Un act în original emis de către autorităţile publice competente, care să servească drept dovadă a împrejurărilor şi a cauzelor accidentului;
    • În cazul în care maşinile implicate în accident se află în proprietatea unui societăţi sau a unei firme de leasing, este necesar acordul acestora;
    • Procură notarială, semnată şi ştampilată de asigurat, în cazul în care persoana care participă la constatarea daunelor auto este o altă persoană decât asiguratul.

    * În funcţie de particularităţile fiecărui eveniment rutier în parte, asiguratorul Uniqa îşi rezervă dreptul de a solicita şi alte documente adiacente, pe lângă cele menţionate anterior, în vederea completării dosarului de daună deschis.

    Constatari daune

    Care sunt avantajele pe care le ai automat pe baza unei poliţe de asigurare RCA Uniqa?

    • Constatare rapidă şi sigură;
    • Ajutor de specialitate în vederea notificării, respectiv întocmirii dosarului de daună Uniqa;
    • Programare rapidă în orice service partener Uniqa sau în service-ul ales de tine, cu condiţia să fie autorizat RAR;
    • Reparaţii de calitate superioară, cu piese originale şi omologate, într-un service autorizat şi complet dotat;
    • Garanţie a lucrărilor de reparaţie prestate;
    • Posibilitatea de a închiria o maşină de schimb, ale cărei costuri sunt suportate automat de către asiguratorul Uniqa, astfel încât activitatea de zi cu zi să nu-ţi fie îngreunată în niciun fel de lipsa maşinii;
    • Decontarea tuturor costurilor de către asiguratorul Uniqa, ceea ce înseamnă că nu eşti nevoit să plăteşti nimic suplimentar pentru repararea maşinii avariate, pe baza poliţei de asigurare RCA Uniqa.
    Constatari daune 24/7

    număr de telefon valabil pentru avizarea daunelor auto şi pentru programarea pentru constatarea acestora

    Call Center Bucuresti-Ilfov:

    Call Center UNIQA Non-Stop BUCURESTI-ILFOV