CONSTATARE DAUNE AUTO GROUPAMA

Call Center - Bucuresti-Ilfov:

Call Center GROUPAMA BUCURESTI-ILFOV – 021 9086 – număr de telefon valabil pentru notificarea, respectiv programarea constatării daunelor auto înregistrate în urma unui eveniment rutier nefericit

De ce este necesar să notifici o daună auto şi care sunt datele pe care trebuie să le furnizezi în acest sens?

Înainte de a putea deschide un dosar de daună auto, primul pas care se impune odată cu producerea unui eveniment rutier neplăcut este notificarea rapidă a asiguratorului Groupama, fie online, fie telefonic. În acest sens, sunt necesare următoarele:

  • Datele de identificare şi de contact ale celor care au fost implicaţi în evenimentul auto, implicit datele de identificare ale autoturismelor implicate;
  • Informaţii complete despre toate împrejurimile evenimentului rutier, respectiv cauzele responsabile de producerea acestuia;
  • Centrul unde urmează să aibă loc constatarea daunei auto;
  • Un minimum de documente utile, cum ar fi permisul de conducere, fotografii cu autovehicul avariat de la faţa locului, poliţa de asigurare RCA Groupama etc.

Ce trebuie să conţină dosarul de daună auto pentru plata reparaţiilor pentru a putea fi considerat complet?

  • Cartea de identitate şi permisul de conducere în original ale persoanei păgubite, alături de copia cărţii de identitate şi a permisului şoferului vinovat de producerea accidentului;
  • Certificatul de înmatriculare în original al vehiculului păgubit, alături de o copie a certificatului de înmatriculare al autoturismului care a produs evenimentul auto (asigurat);
  • Copia tichetului de asigurare RCA Groupama al şoferului vinovat de accident;
  • Un document în original eliberat de către autorităţile oficiale în urma prezenţei şi constatării la faţa locului (poliţie, pompieri etc.);
  • În cazul în care în cadrul evenimentului rutier au fost implicate autovehicule în leasing sau care se află în proprietatea unei firme, este nevoie de împuternicire de la firma de leasing, respectiv de la firma în cauză, după caz;
  • În cazul în care cel care este proprietarul de drept al autovehiculului avariat nu poate fi prezent la constatare, este nevoie de procură notarială.

Programare constatare daună auto în service

    Fotografii cu autoturismul avariat (opțional)


    Informații despre eveniment (opțional)

    Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către angajații societății, parteneri contractuali și altor persoane fizice și juridice ce prelucrează datele personale în numele societății (ex. asiguratori, avocati, contabili, auditori). Mai multe detalii în Politica de Confidențialitate a datelor personale.

    Constatari daune

    Beneficiile de care te bucuri odată cu poliţa de asigurare RCA Groupama, conform legislaţiei în vigoare:

    • Consiliere de specialitate pe toată durata procesului de constatare daune auto (notificare asigurator, deschidere dosar de daună Groupama, servicii de reparaţie etc.);
    • Profesionalism şi promptitudine în ceea ce priveşte operaţiunile de reparaţie necesare, astfel încât maşina avariată să fie gata în cel mai scurt timp posibil;
    • Siguranţă, respectiv garanţie a lucrărilor de service prestate, de calitate superioară;
    • Maşină la schimb, respectiv costuri suportate în acest sens de către asiguratorul Groupama, pe baza poliţei RCA valabile;
    • Service autorizat RAR, echipă de profesionişti cu experienţă în domeniu;
    • Acces la o listă extinsă de service-uri auto partenere Groupama, ceea ce înseamnă automat libertate de decizie, conform propriilor preferinţe;
    • Scapi de grija costurilor, asiguratorul Groupama fiind cel responsabil de despăgubirea tuturor cheltuielilor suportate, conform Asigurării Obligatorie de Răspundere Civilă Auto (RCA).
    Constatari daune 24/7

    număr de telefon valabil pentru avizarea daunelor auto şi pentru programarea pentru constatarea acestora

    Call Center Bucuresti-Ilfov:

    Call Center GROUPAMA Non-Stop BUCURESTI-ILFOV